Sprawdzanie stanu konta
Aby sprawdzić stan konta należy zarejestrować się do Panelu Transakcyjnego i kliknąć na zakładkę „Stan Konta”
Należy pamiętać, że czas potrzebny do zaksięgowania środków na Koncie Użytkownika jest uzależniony od banku, w którym transakcja została wykonana. Czas ten wynosi od kilku minut do 3 dni. W Panelu widać salda różnych walut. Są tu dwie kolumny: „środki dostępne” i „środki zablokowane”. „Środki dostępne „ to środki, którym Użytkownik już dysponuje. Natomiast „środki zablokowane”, to środki waluty zablokowanej w wyniku złożenia zlecenia TWÓJ KURS. Jeśli chcemy odblokować środki musimy przejść do „historii zleceń” i tam anulować zlecenie.
Można tu przejść bezpośrednio do kupna lub sprzedaży waluty z dostępnych środków.
Lub wpłacić dodatkowe środki na Konto Użytkownika.